niedziela, 2 września 2012

Old English Pub

Witam. Dzisiaj prezentuję Wam moją wersję "Old English Pub". Niestety nie jest to to, co chciałam aby było, ale w sumie jestem zadowolona. Całość utrzymana w ciemnej kolorystyce. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 
P.S. Całość jest wyposażona jedynie w meble z The Sims 3, parcela nie posiada dodatków pobranych z internetu. "Old English Pub" ustawiony jest jako "Lokalna Knajpka".

Proszę nie rozpowszechniać! Wstawianie na inne fora lub blogi wyłącznie za podaniem mnie jako autora.

Wymagane dodatki : Wymarzone Podróże, Kariera, Nowoczesny Apartament, Szybka Jazda, Pokolenia, Miejskie Życie, Zwierzaki, Impreza w Plenerze. 

P.S.S. Nie mam zielonego pojęcia czy wykorzystałam meble itp. z każdego dodatku więc na wszelki wypadek wymieniam wszystkie które posiadam. Jesli jednak ktoś przetestuje budowlę nie posiadając wszystkich dodatków i będzie działać, to bardzo proszę o info w komentarzu. Poprawię wtedy treść wymaganych dodatków.












1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuję :)
    Thank you for sharing this nice pub, from Japan.

    OdpowiedzUsuń